Wanneer word ik uitbetaald?

Betalingen binnen wattify worden bij ons ook volledig automatisch verwerkt.

We betalen uitbetalingen en negatieve facturen minstens één keer per week uit.

Je kunt de status van je facturen en uitbetalingen volgen op de backoffice.

De verschillende statussen zijn

betaald: de factuur is betaald of de uitbetaling is gedaan

onbetaald: sommige of alle laadsessies die bij deze factuur of uitbetaling horen, zijn niet betaald en daarom kan de factuur of uitbetaling niet worden uitbetaald. Je kunt de details zien door op die factuur te klikken en te zien welke laadsessie(s) de oorzaak kunnen zijn.

om uit te betalen: De factuur of uitbetaling is klaar om uitbetaald te worden. Normaal gesproken gebeurt dit elke maandag, maar dit kan ook eerder zijn. Je kunt de uitbetaling zeer binnenkort verwachten.

Zie je oplaadsessies die niet op een uitbetalingsoverzicht staan? Dit komt waarschijnlijk omdat het een sessie van het type 'roaming' is. Roaming betekent dat iemand met een externe laadpas heeft opgeladen aan jouw laadstation. Zo'n laadsessie wordt door ons aan de roamingpartner gefactureerd aan het einde van de maand waarin het opladen plaatsvond. De meeste roamingpartners betalen hun factuur op tijd binnen 30 dagen, maar sommige doen er helaas iets langer over. Maar je kunt er zeker van zijn dat zodra de rekening is betaald, de uitbetaling door wattify binnen een week zal plaatsvinden.

PS: De bovenstaande procedure is geldig als het totaal uit te betalen bedrag van al je sessies ten minste 20€ is. Als het lager is, wordt het doorgeschoven naar de volgende uitbetalingscyclus.

Heb je geen antwoord gevonden?

Ons team is slechts een e-mail van je verwijderd en staat klaar om je vragen te beantwoorden

  • Wattify BV
    BE0777.610.990
    Kriephoekstraat 25
    9230 Wetteren, België
  • Volg ons